13 Nisan 2013 Cumartesi
0 yorum

Size Anne Diyebilir Miyim?

05:37

Burası sıcak ve karanlık.
Ara sıra uzaktan gelen uğultular dışında keyfimi bozan yok.
İyice çekiyorum bacaklarımı kendime doğru. Kıvrılıyorum.
Ama bazen gerim gerim gerinmek geliyor içimden.
Uzatıp çekiyorum bacaklarımı, sonra yine derin ılık uykular.
Gözlerim kapalı hep. Açsam da karanlık zaten. Başımı dışarı uzatmaya niyetim yok şimdilik.
Saat kaç? Erken. Biraz daha uyusam.
Sol tarafım tutulmuş, sağıma döneyim biraz, ayağımı da buradan alıp şuraya uzatayım.
Ops! O çığlık da neydi?
Neyse geçti.
Uykum var. Dün gece sallanmaktan yorgun düştüm.
Bugün biraz uyurum diye düşünmüştüm, ne mümkün?
Kalabalık ve uğultu giderek artıyor.
Ayak sesleri, koşturmaca, bir telaş. Bu insanların sorunu ne?
Sürekli hareket edip konuşmak zorundalar mı?
Sıcak ve karanlık bir uyku çekmek yerine neden uyanıklar?
Oysa burası ne güzel. Sıcak ve karanlık.

Tekrar uykuya dalmak için uğraşıyorum.
Kafam ve omuzlarım ılık suyun içinde çok rahat. Kesinlikle buraya aitler.
Hiçbir şey düşünmek zorunda değilim.

Ops! Bu çığlık da neyin nesi?
Kolumu kımıldattım ve başımı çevirdim. Ilık su neden azalıyor?
Yine o sarsıntı. Biri ne olduğunu açıklayabilir mi acaba?
Nereye götürüyorsunuz beni?
Uykum hepten kaçtı. İyice gerindim.
Çığlık! Neden kimse bu kadına yardım etmiyor?

Hey! Şu lanet ışığı kapatır mısınız? Uyumaya çalışıyorum burada!
Dostum o yüzündeki yeşil maske de ne?
Kocaman kıllı ellerini çek üzerimden!
Boynum! kollarım! Rahat bırak beni!

Giderek aydınlanıyor ortalık, ışığa çekiliyorum.
Sıcak ve karanlık değil artık, soğuktayım, üşüyorum!
Hey! Beni aldığınız yere geri bırakın.
Hey! Size söylüyorum!

Dostum dur bakalım, o benim göbeğim! Çek el… Ah! Lanet olsun! Kestin onu!

Yumruklarımı sallayıp avazım çıkığı kadar bağırıyorum.
Dünya neden baş aşağı duruyor?
Bu saçmalık da ne? Herkes neden gülüyor?

Aman allahım! Çırılçıplağım!
Bir kadının kollarındayım, bu iyi bir şey ama yalnız olmamız gerekmez mi?
Camın arkasından bize bakıyorlar.
Suya tutuyor beni, buz gibi bu su! Kes şunu. Dondum!
Biri nihayet üstüme bir şeyler giydirmeyi akıl etti.
İşte böyle iyi.
Sonunda! Tekrar uyuyabilirim.
Hey! Nereye götürüyorsunuz yine beni?

Nerdeyim ben?
Beni kucağına verdiğiniz bu kadın da kim?
Parmaklarımı sayıyor. Deli olmalı!
Hem gülüyor hem ağlıyor. Kesin deli.
Gözlerimin içine bakıyor. Tanıdık gibi.

Nerden tanıyorum bilmiyorum ama iyi birine benziyor.
O da beni sevmiş olmalı.
Bakışıyoruz.
Hey güzel bayan! Size anne diyebilir miyim?

Yazar : Deniz YILDIZ

Blog : www.denizinsarkisi.blogspot.com

0 yorum:

ÜYELER

 
Gizle
Top